onsdag 1 april 2009

Stockholm!


















3 kommentarer:

  1. vilka coola grejer! kameran och bilderna på tjejerna med örhängen gillar jag mest. :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Är det du som kommenterade på min blogg för ett par veckor sen och som jag sen parade ihop med 365 Ume? Hur som helst, superkul att du börjat blogga. Att undersöka staden med en kamera i jakt på spår av kreativitet är min nya favoritsysselsättning! Övervakningskameran i papp var grym!
    Sofia 365 Malmö

    SvaraRadera
  3. tovsan: Håller med! det finns en hel del fint på söder.

    365malmö: Det stämmer bra det! Jag tycker det är kul med, måste också hälsa att jag uppskattar din blogg mycket! Min personliga favorit bland 365bloggarna skulle jag nog våga säga. Jaa, det är fint. Särskilt i stockholm!

    SvaraRadera