fredag 24 april 2009

Jag har överfört ungefär 30 000 filer till en extern hårddisk nu, så nu vågade jag äntligen ladda in bilderna från min fina kamera igen. Min dator har varit extremt seg på sistone då det funnits ytterst lite plats kvar på min hårddisk, därav min inaktivitet. I veckan har jag iallafall varit tvungen att plugga en hel del, vilket betyder att jag har gjort allt för att slippa det. Så istället har jag gjort fina saker att pryda staden med. Nu ska jag bara plasta in dem. More to come!

Jag och min vän Jenny var på musikal igår. Vi såg Jesus Christ Superstar i Mariakyrkan. En klasskompis skulle vara med i kören och det hela var mycket trevligt tycker jag. Man blev glad. Sedan irrade vi runt lite innan vi började vandra längs en cykelväg. Vi hittade detta ödehus. Det hade två våningar och vimlade av nattfjärilar. Det hela kändes lite kusligt i och med att det var mörkt ute och vi var tvungna att pulsa en bit i snön för att ta oss fram, men väl framme klättrade vi upp för stegen och min kamerablixt lyste upp detta. Creepy. Det är siffor där på väggen också, en massa sexor. Väldigt snyggt men lite läskigt också. Jag skulle gärna vilja veta vem/vilka som målat det! Så ifall någon skulle ha en aning, let me know.

Idag köpte jag dessa grejer. Så imorrn ska jag fylla staden med glada smileys och pussmunnar. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar