onsdag 8 april 2009

Har inte dött

Idag upptäckte jag att min blogg fått sig en länk på den vackra sidan 365saker! Då blev jag mycket glad i min själ. Min blogg har dessvärre varit lite smått död den senaste veckan, eftersom mitt liv snurrar på i någon konstig takt som gör allting väldigt förvirrat. Jag har iallafall 365:at en hel del och smyckat Umeå med lappar av olika slag. Imorrn får jag iallafall lov och under den följande veckan ska bloggen fixas till och börja uppdateras ofta! Medan ni väntar kan ni alltid skåda vinterns dödsryckningar, iallafall om ni bor här uppe i Umeå. För visst borde det vara slut på allt snöande nu? Kramar till er alla. Glöm inte att 365:a!






1 kommentar:

  1. fint ugglan!
    såg du björken på rådhustorget? någon har påsksmyckat den, antagligen någon med en fet stege. :)

    SvaraRadera