fredag 10 april 2009

Istället för att plugga organisk kemi

Vi hade kemiförhör för en vecka sedan. Kvällen innan pratade jag och en vän om att allting kändes ganska enformigt och tråkigt och att vi ville att vår vardag skulle få lite mer färger. Vi bestämde oss för att strunta i pluggandet och gick ut i regnet och mörkret och klädde ett träd utanför skolans uppehållsrum. Vi hann inte med så fruktansvärt mycket, men det kändes bra i hjärtat och vi kramades i regnet. Och jag tycker att det blev ganska fint också. Ingen kamera vågade följa med ut i regnet och denna bild knäppte jag alltså kvällen efter, då några ballonger dött eller blivit stulna. But still.


2 kommentarer:

  1. Jätteroligt och fint med såna där lappar! Jag skulle bli glad om jag såg dem på stan.

    SvaraRadera
  2. Haha oj, nu råkade jag skicka kommentaren på fel inlägg. Tänkte på den ovanför!

    SvaraRadera