söndag 31 maj 2009

Det har varit helt sjukt varmt i Umeå den här helgen. Särskilt igår. Varmaste dagen på hela året. Jag hittade den här teckningen på en telefonkiosk. Den var ritad på baksidan av ett blommigt inslagspapper. Så fin!
Mitt 365:ande har legat lite på is på senaste och det känns inte alls bra. Jag känner mig rastlös. Till veckan åker jag till Stockholm för två underbara kvällar på Stockholm stadium, någon som kan gissa vilken konsert jag har biljett till? Eller konserter bör jag nog säga. Men jag måste helt klart ta tag i 365:andet så fort som möjligt. Och jag hoppas att alla har haft en bra helg!




2 kommentarer:

  1. Fin teckning! Jag tycker att det är fantastiskt att vi Västerbottningar är så 365:iga, du, jag och så 365Ume. Jag längtar tills augusti då jag åker till stugan i Vännäs, sen är det UK, Scotland igen för hela slanten.

    SvaraRadera
  2. jag älskar den här bloggen, så himla mysig. :)

    SvaraRadera