söndag 20 december 2009

Ugglan är tillbaka

Ugglan saknar 365. Jag satt och tittade på Musikhjälpen då 365 Halmstad klev in i studion och mitt hjärta tog liksom ett skutt och jag blev så glad och sa till min lillebror "titta det är ju 365!!!" Och jag blev så stolt. Men samtidigt lite ledsen för jag har inte 365:at på så länge och jag saknar det så himla mycket. Jag vet inte hur många gånger jag tänkt logga in här och ta tag i allting igen men jag har varit lite för feg, för jag tycker det är jobbigt när man har varit borta från något så fint så länge. Men jag har skrivit sidor och sidor i mitt anteckningsblock över punkter jag tänkt ta upp här och saker jag vill göra. Jag har suttit uppe på nätterna och läst på givesmehope.com och lyssnat på Navid Modiri & Gudarna. Strax efter att jag skrivit mitt senaste inlägg här så försvann någon jag älskat hela mitt liv och då tappade jag liksom allt, sedan när skolan började kom jag på vilken linje jag ville gå på till hösten då jag börjar gymnasiet och jag insåg vilken kraftansträngning jag behövde göra för att ens ha en chans att komma in där då intagningspoängen är oerhört höga. Jag har aldrig pluggat så mycket förut som jag gjort det här halvåret. Det är ingen ursäkt men det är anledningen till att jag helt tappade bort 365. Vilket nu verkligen känns som något jag inte borde ha gjort. Jag hoppas att ni förlåter mig! För nu är det dags igen. Efter jul ska jag fylla Umeå med mina lappar och pimpade strumpor igen och jag ska aldrig mer glömma bort hur underbart 365 är. Jag hoppas att ni fortfarande är med mig! Tusentals kramar från mig.

2 kommentarer: